O scrisoare de la cainele tau

Eu sunt cainele tau si doresc sa iti soptesc, la ureche, un mic lucru.

Stiu ca oamenii sunt foarte ocupati. Multi trebuie sa munceasca, altii au copii de crescut. Oamenii trebuie sa alerge de colo colo, de multe ori mult prea repede si de cele mai multe ori fara sa observe lucrurile cu adevarat importante din viata lor.

Daca te afli la calculator uita-te, pret de o clipa, la mine. Poti intelege ce iti spun ochii mei? Poti sa patrunzi cu privirea in sufletul meu? Poti vedea ca privirea mea se pierde in ochii tai? Poti vedea ca ochii mei sunt putin tulburi? Poti vedea firele de par gri din jurul nasului mau?

Tu imi zambesti… o vad in ochii tai. Tu ce vezi in ochii mei? Vezi sufletul meu? Sufletul meu care te iubeste atat de mult cum nimeni altcineva nu o poate face? Un suflet care iarta toate greselile din trecut? Ai acum doar un moment pentru mine?

Uneori trebuie sa murim atat de tineri, atat de repede, atat de brusc incat inima ta se frange in milioane bucatele. Alteori crestem si traim alaturi de tine, viata noastra se desfasoara alaturi de a a ta si nici macar nu observi inainte de a veni sfarsitul… nu observi firele de par carunte din botul meu, nu observi ochii mei incetosati.

Dar iubirea este acolo… chiar daca trebuie sa am un somn lung, foarte lung, in scopul de a merge liber intr-o tara indepartata pana ne vom intalni din nou.

Poate nu voi mai fi aici maine, poate nu voi mai fi aici saptamana viitoare. .

Intr-o zi vei sterge lacrimile din ochii tai, oamenii au ochii plini de lacrimi atunci cand o durere adanca umple sufletele lor, si iti vei face reprosuri ca nu ai avut putin timp si pentru mine. Pentru ca te iubesc atat de mult, durerea ta atinge sufletul meu si ma face trist.

Hai, vino si sta cu mine pe podea si priveste adanc in ochii mei…Nu veni la mine ca un alfa sau ca un dresor sau poate ca mama sau tata… Vino sa ma vezi ca pe un suflet viu… trece mana prin parul meu… adanceste privirea in in ochii mei si sa vorbim.

Ai decis odata sa ma ai in viata ta pentru ca ai vrut un suflet care sa imparta totul cu tine… cineva care sa fie diferit de tine si iata-ma aici.

Sunt un caine, sunt in viata…am sentimente. Pot sa simt diferenta dintre fiintele noastre, sufletele noastre. Cu toate ciudateniile tale esti om si te iubesc oricum.

Acum vino si stai cu mine pe podea… vino in lumea mea si lasa timpul sa treaca lent si numai pentru 15 minute… lasa privirea ta sa se adanceasca in ochii mei… Poate ca nu maine nu mai exista pentru noi… Viata este teribil de scurta…

Cu dragoste, cainele tau

 

Lasă un răspuns

