Bine v-am regasit

Dupa o lunga pauza (fortat de impejurari nu m-am putut ocupa de blog. Credeam ca nemtii sunt mai rapizi de cat romanii in a onora comenzile. A durat 2 luni pana au venit sa instaleze internetul.), am revenit. Voi incerca sa reiau sirul postarilor aducand noi informatii iubitorilor de „bigalai”.

Primele impresii de pe meleaguri straine (sau Teutone cum spune un prieten de pe Facebook) :

– destui de putini caini din rasa Beagle in Augsburg sau Donauwoerth. Am intalnit, mai ales in Donawoerth, patrupezi din rasa pe care o indragim si toti sunt la fel de „nebuni” ca al nostru. Trag ca bezmeticii de lesa, sunt ba in stanga, ba in dreapta, ba se intorc, ba se opresc brusc. Vreo noutate in comportament? Dupa parerea mea NU. Daca acasa, in Romania, ne dorim ca patrupezii din dotare sa socializez, pe aici, stapanii, in marea lor majoritate (cred ca peste 90%), nu doresc acest lucru. Baffy isi doreste sa se joace cu alti caini dar are foarte rar ocazia. Stapanii isi trag cainii si le interzic sa se joace, ba mai mult, sa se apropie de alti caini.

– norocul lui Baffy ca locuim intr-o zona in care sunt foarte multe parcuri. Blocul in care ne-am „asezat” este inconjurat de parcuri. Ghinionul? Plin de capuse. Astia nu „dau” cu nimic impotriva lor. Mai grav este ca in magazinele de specialitate gen FRESSNAPF nu gasesti FRONTLINE ci doar un produs englezesc (necunoscut de mine). Parcurile sunt pline de locuri in care gasesti pungi pentru a aduna „mizeriile” patrupedului din dotare. Multi le folosesc dar, contrar asteptarilor, sunt nemti care nu le folosesc.

– alimentele pentru Baffy sunt mai ieftine decat in Romania. Folosim, in continuare,  ROYAL CANIN dar am senzatia ca este de calitate superioara celui pe care il cumparam in Romania. Acelasi ambalaj dar mirosul difera, culoarea la fel.

Destul pentru azi. O sa revin cu noutati si alte articole.

PS… Am vazut ca un doctor urmareste acest blog. Il rog, daca este veterinar, sa ma sprijine cu informatii si sa imi atraga atentia daca bat campii in articolele pe care le postez.

Un comentariu la “Bine v-am regasit

  1. Buna dimineata!!!!Bine ati venit. foarte util articolul numa gandeam sa nu se gaseasca soluti pt.purici si capuse. daca imi iau 2 cuti dupa mine sa am?plecam si noi in franta in Nantes si nu stiu daca sunt in franta.si inca o rugaminte in masina personala imi trebui cusca?saru-mana de ajutor.o duminica placuta tuturor si pup printu elliotu.

Lasă un răspuns

